I'm so tired i'm gonna die

Känslan i min kropp just nu går inte att beskriva. Hela kroppen värker, varenda muskel är helt utmattad, varenda nerv i kroppen skickar signaler om att lägga sig ner och det är precis vad jag ska göra så fort jag har skrivit till er. Dagen... har passerat. Timmarna bara gick och helt plötsligt blev klockan 21.
 
Strumpan och Candlelight skötte sig utomordentligt, det gör dem så gott som allid, haha! A-K följde med när jag körde Strumpan, så hon fick ta det ganska lugnt idag. Vi skrittade långa sträckor och travade lite korta sträckor. Hon var pigg, frammåt och glad. Skötte sig superb över ängen även om hon på tillbaka vägen blev lite spänd. Hon är ju inte ohanterbar och så länge hon inte är det så ser jag det inte som ett problem. Hon är ju bara... Strumpan.
 
 
 
Candlelight gick också fint! Måste faktiskt säga att jag, även om det först kände motigt, tyckte att det var ganska skönt att vara ute själv. Trodde att jag skulle dö av tristess men jag var så koncetrerad på Candlelight så att jag inte ens hann med att tänka. Vi travade lite mer dels för att hon tyckte det var kul men också för att hon inte klarade av att skritta. Hon blir så taggad så allt hon gör är att takta och försöka trava. Kände då att det var bättre att trava på i en lugn takt istället för att bråka med henne. Vi var båda nöjda med körturen!
 
 
Sedan jag kom hem har jag legat i Alex säng där jag sedan förflyttade mig hem till min säng. Har varit en snabb vända på coop för att handla lite gott att äta i min säng och nu ska jag lägga mig i sängen, igen. Jag är ledsen för mina superkorta, opersonliga och relativt tråkiga inlägg. Är bara så otroligt trött om dagarna att jag knappt vet varken in eller ut. Men det ska bli bättring, I promise!

Publicerat den 2014-01-31 - klockan 21:09:43





Hoppas du får en bra helg :D
Kika gärna in: http://tlryttarna.horseworld.se/
KRAM

2014-01-31 » 21:44:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback