Inte för stor, inte för liten

Kom för ett tag sedan hem efter en lyckad dag på Täby kliniken. Witezz skötte sig super trots att stället kryllade av snygga hingstar. Gnäggade gjorde hon massor men inget tramsande och fjantande! 145 cm vart måttet, precis som förra året, och jag är lika nöjd nu som då! Skulle absolut inte klaga om hon vart lite större, men hon är precis lagom!
 
Innan vi åkte var vi ute på en snabb tur tillsammans med Anna på Preztige och Ella på Irrbloss. Vi både travade och galopperade trots att rundan inte var särskilt långt. Vi red runt lite här och lite där, busade iväg i en galopp och travade sedan runt. Jag satte upp lite mål inför träningarna 2014 och vi har pratat lite om tävlingar och sådant.
 
Resten av kvällen har vi ätit lite tårta och god mat. Jag och Anna har fixat det sista inför paraden imorgon och nu ska vi alldeles strax sätt oss ner och spela lite hederligt kortspel. Umgås lite tillsammans jag, Alex, Thomas och Anna medan mamma åkte iväg med H och spelade "riktigt" kortspel. Det känns riktigt konstigt att vara hemma och att klockan inte är mer än 20... Vid den här tiden brukar jag precis ha klivit av bussen ifrån stallet.
 
Ja, ni har detta inlägg tagis ca 2 timmar att skriva och det känns som att jag borde avrunda precis här. Jag har haft en toppendag även om jag inte lyckades få ner det i skrift, det ska ni iallafall veta! Imorgon ska jag dessutom uppleva min allra första Justin parad och jag är sååå taggad!!! Jag har absolut ingen som helst aning hur uppdateringen kommer bli men nått inställt hinner jag nog fixa och mobilen kommer självklart vara med! Hoppas ni har haft och kommer ha en bra dag!
 
  
 

Publicerat den 2014-01-03 - klockan 20:03:29





» Kim

Åhh, vad skönt! Jag funderar alltid på om hästar ska växa över ponnymått, fast det egentligen :)) Har inte mätt Charmy men hon var 145,5 som 5 åring tror jag.. Undrar hur stor hon är, hihi!

2014-01-04 » 00:33:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback