I've been... distracted

Hela dagen har... Bara gått. Jag har inte känt mig närvarande alls och lyckades med nöd och näppe samla ihop vad som fanns kvar utav min koncentration till att jobba några tal i matten. 

Sitter just nu på bussen, själv, utan Anna. Hon har någon trivseldag i skolan så idag är det jag som åker själv till stallet för omväxlingens skull. Fast, helt själv är jag inte eftersom att Cissi faktiskt är hemma och om jag inte minns helt fel så ska hon och jag köra ut på Candlelight och Strumpan idag! 

Med andra ord är deras vila idag officiellt över och jag ser framemot att äntligen få träna dessa gosingar! Cissi kan ju ha ändrats sig, men det hoppas jag inte!

Nu måste jag trycka på knappen och packa ihop grejerna. Men vi hörs ju ikväll!




Publicerat den 2014-01-23 - klockan 15:39:31






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback