Jag dör prylhetsdöden

Ni vet dom där drömmarna man har om att hitta en trisslott på marken, skrapa den och inse att man just har blivit multimiljonär... Det drömmen svischade just förbi mina ögon när jag såg dessa shabrak ifrån BR.
 
 
Hur snygga är dom inte? Stilrena, snygg grå färg med en liten klick färg. Inte för mycket, inte för litet. Det med blå eller lila kant skulle passa så bra på Witezz. Jag skulle kunna matcha dem med en snygg tröja och sen skulle vi glänsa på träningarna! Vet att vad man har för färg på schabraket inte egentligen spelar någon roll, men visst känner man sig ganska bra när man har ett helt matchande set?
Vad tycker ni om shabraken? Något ni skulle vilja ha i eran garderob?

Publicerat den 2014-01-16 - klockan 17:10:00





Fräsiga färger på kantbanden! :D

Imorgon lottas bloggen ut som får äran att bli intervjuad och länkad via min blogg! Var med du också!? ★

2014-01-18 » 18:27:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback