Q/A

Svar: Trodde att jag hade förklarat vem denna, mystiska, A-K var men kikade runt lite och så var visst inte läget! A-K är hur som helst ägaren till Windy. Och Windy är ett connemara sto som står innackorderad hos oss just nu. Hon är modern till connemara valacken Bolle som jag i sommras jobbade lite med och red in. A-K är till väldigt stor hjälp i stallet och underlättar mycket för bland annat mig och Anna. Hon är supersnäll! Anledningen till att jag kallar henne A-K är dels för att jag inte vill blanda in för mycket namn här och för att jag inte heller vet om hon uppskattar att synas här! 

Men nu vet ni alla fall, och jag hoppas att detta var svaret på din fråga.

Publicerat den 2014-01-27 - klockan 15:01:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback