Q/A

Svar: För att göra en lång historia kort så; för 8-9 år sedan kände mamma en person som kände en person som ägde massor utav fina hästar. Jag va en tjej i 8 års åldern som tyckte att hästar var det coolaste som fanns, vilket jag fortfarande tycker. Personer pratade sins emellan och vips så hade jag 11 nya medryttarhästar! Sen har det flytit på och vi har fått uppleva mycket i hästväg. Vi har också fått hjälpa till när som det har behövs och på något sätt har det under dessa 8 år så har det byggts upp ett förtroende. Ett förtroende som har gjort det möjligt för mig och min lillasyster att i princip ha "egna" hästar.
 
Svar: Bilden nedan är gjord i appen InstaFrame! Finns att ladda ner i appstore, osäker på ifall den finns på google play.
 
 

Publicerat den 2014-01-01 - klockan 14:17:00





Du missade väl inte vem som vann ÅRETS BLOGG? kika in och kolla om det blev du! :D

ha en bra kväll!/ http://linnochsofi.horseworld.se

2014-01-01 » 21:40:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback