Slapp dag

Låg i sängen så länge jag bara kunde , fick frukost på sängen utav världens bästa pojkvän som hade smygit sig in i lägenheten och tittar nu på film under den enda lektionen jag har idag! Det är tacos till lunch och sedan ska jag packa inför helgen!

Kameran ska självklart med till stallet och förhoppningsvis blir en hel del bilder tagna inte bara på Witezz.  Jag och Anna ska sköta gården hela helgen. Mata höns, plocka ägg. Klappa kossorna, gosa med småkillarna och träna hästarna. Utsläpp, lunch, insläpp, nattmat, jag kommer nog vara otroligt trött efter helgen men utav någon anledning så ser jag väldigt mycket fram emot det! Det kommer bli mysigt ända tills mörkret kommer, då kryper jag i och för sig ihop med stora Eddy nära mig. Åh, det kommer bli så mysigt!!!


Publicerat den 2014-01-24 - klockan 11:48:05





Din header är så himla söt! :D

2014-01-24 » 11:49:14

fin header... och rubriker i menyn...

2014-01-24 » 17:13:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback