Svar på frågestunden #2

Vem skulle du helst vilja träffa i hela världen, död eller levande och varför? 
Jag skulle absolut vilja träffa Justin Bieber mest utav allt i hela världen. Att jag såg honom live i sommras var bara det helt overkligt. Att se honom framför sig och inse att "han finns." Det var helt ofattbart. Hade jag haft pengarna då så hade jag absolut köpt ett m&g, men så vart det inte denna gång. Det är dock bekräftat att Justin kommer tillbaka och då ni! Jag sparar redan pengar! Anledning till att jag absolut vill se honom är för att han är en otroligt stor del utav mitt liv. Han finns där med sin musik när jag behöver den och han får mig att må så himla bra! Han är bara bäst!
 
Om du fick ändra något i ditt utseende, vad skulle det va? 
Jag skulle nog vilja bli "mindre" på alla möjliga sätt. Mindre på både bredden och längden liksom. Menar absolut inte att jag på något sätt är "tjock" men jag är inte helt nöjd med min kropp på det sättet och det är faktiskt det viktigaste. Längden vill jag främst justera pågrund av möjligheten att kunna träna hästarna. Har mer än en gång förbannat min kropp för att ha växt sig ända upp till 170. I övrigt är jag nöjd med det mesta!
 
Person du ser upp till i hästvärlden? 
En otroligt svår fråga då jag inte har någon direkt "förebild" i hästvärlden. Jag ser varken upp till Jan Brink , Björn Goop eller Rolf Göran Bengtsson och är inte alls så insatt i deras värld. Något jag däremot ser upp till är människor som vågar gå sin egna väg och göra saker som bryter mot normerna. Någon som vågar klappa sin häst och prata lugnande med denne istället för att trycka in sporren i sidan och ryta till när hästen hoppar undan för något. Personer som helt enkelt vågar stå upp för andra värderingar!
 
 
Har du ridit på ridskola nån gång? 
Ja det har jag faktiskt! 3 olika ridskolor har jag gått på. Det hela började på ridskolan i Tidaholm där jag som 6 år gammal skumpade runt på shetlandsponnysar. Jag hoppade min allra första clearround där med min mamma som ledare! Jag har sedan gått ca 2-3 år på ridskola i Norrtälje samt Rimbo men detta rann ut i sanden och jag började, efter ett uppehåll, rida på Granö igen!
 
Om du MÅSTE ändra något på Witezz, vad skulle det va? 
Om jag fick ändra något på Witezz så skulle jag absolut blanda i en liter koncentrationsförmåga i hennes blod. Hon kan vara så otroligt stissig och ofokuserad. Det gör det svårt att jobba med henne i olika situationer och bidrar till ett, ibland, väldigt explosivt temperament ifrån min sida... Det är absolut ingenting jag är stolt över och något som jar tränar på varje dag!

Publicerat den 2014-01-24 - klockan 20:42:00





Att välja en annan väg, som att klappa istället för att bråka om du sa, det går väl emot din "explosiva" sida? :)

2014-01-24 » 21:18:11

Det säger du? Haha. Aja vill inte va bitter, fin va den ju ;-)

2014-01-24 » 23:41:20

Otroligt fin header :D

2014-01-25 » 11:01:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback