Trött som...

Är ganska nöjd över mig själv som kom i säng tidigt igår och sedan gick upp i tid i morse. Det var inte alls så svårt som jag trodde att vända tillbaka dygnet, men nu ska jag bara se till att hålla det såhär vårterminen ut! En lektion av tre stycken är avklarade och aldeles strax kör vi igång engelskan. Det är en kort skoldag med intensiva lektioner och jag kan redan känna hur min hjärna säckar ihop. 

Efter skolan bär det av till stallet. Idag åker jag med tre bussen och kommer hinna vara med ifrån början, ta in min egna häst och borsta henne själv. Visst är det skönt att komma till stallet och bara hoppa upp på pollen och rida iväg, men det är absolut inte så jag vill ha det! Idag ska jag borsta henne ordentligt, mysa och klappa henne massor och sedan rida ut på en mysig tur! Tanken är att vi ska köra lite hårdare än igår, hehe, men "hårt" blir det inte.
 
Vad mer som ska göras förutom att fixa stallet har jag inte så stor koll på just nu. Jag vet inte om någon mer är i stallet eller om jag och Anna är själva, men det återstår att se! Jag ska iallafall ha en mysig dag i höstvädret, som egentligen lovade snö idag men vi får väl se hur det blir med det!
 

Publicerat den 2014-01-09 - klockan 10:44:52





Hej, sökte på google efter gratis bloggdesign och jag hittade dig. Det skulle vara sjukt om du hade lust att göra en åt mig, mejla :)

2014-01-09 » 14:11:26

sv: som jag sa i videon så trycker man på alt på tangentbordet! :)

2014-01-09 » 15:26:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback