First day

Igår natt anlände jag till Gotland tillsammans med Olli, ägaren till Witezz. Det är dags för en veckas prao i skolan och jag hade turen att få praoa på tingsrätten där Olli jobbar, alltså på Gotland. 

Idag är det första dagen och jag antar att den till allra största del kommer bestå av att hälsa på alla andra och få reda på en massa användbar information. Jag kommer att vara med Olli hela veckan, både på jobbet och hemma. Några dagar denna vecka kommer vi att vara i hennes stall och rida Illuztra och Karezz (mamma och syster till Witezz) och jag förväntar mig en redig träningsverk efter att rida för första gången på 6v.


En hel vecka ska jag alltså vara här och jag kan faktiskt inte lova er daglig uppdatering även om jag verkligen ska försöka! Några inlägg är förberedda men jag hann inte alls så långt som jag hade förväntat mig. Men nu, nu är det dags att sätta igång den här dagen! Önska mig lycka till på min första dag på praoen!

Publicerat den 2014-03-10 - klockan 07:33:12





» LIENE

Så fin blogg!
Jag bor på Gotland :D

2014-03-10 » 07:37:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback