VINNAREN ÄR:

Vinnaren i den, nu avslutade, tävlingen är dragen och jag skulle vilja be:
 
 
 
...att kontakta mig på [email protected]. Du har vunnit ett blått indianhackamore, storlek full, helt efter dina önskemål! Jag skulle vilja att du ger mig din adress och eventuella storleksspecifikationer så att jag kan vidarebefordra dessa uppgifter till Paulina på Playlovelearn!
 
Jag skulle också vilja passa på att tacka Paulina för detta samarbete samt tacka dressyrponny för att du ville göra detta med mig! Tack också till alla er som har deltagit i tävlingen, både på min och Tuulis, ni är underbara! 
 
Om Anjelica inte hör av sig innan fredagen den 28 mars 23.59 dras en ny vinnare som publiceras i helgen.

Publicerat den 2014-03-24 - klockan 17:30:00





Hej! Du har blivit veckans blogg hos mig! Jag vill gärna att du svarar på dessa frågor så publicerar jag inlägget så fort som möjligt!

1. Vem är du? Beskriv dig själv!
2. Vilka är dina medryttarhästar?
3. Vilken inriktning håller du på med inom hästsporten? (Ex. Hoppning, dressyr, trav, galopp)
4. Vilka personliga mål har du inför framtiden med ditt häst intresse?
5. Vad vill du ge för tips till läsarna?

Vill du ha med något mer får du gärna skriva det också! Mejla mig svaren till [email protected]

Kram www.moretolove.se

2014-04-02 » 09:19:04

sv; åh varför då? :( ♥

2014-04-02 » 13:09:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback