The winner takes it all

Ikväll tuffar färjan till Gotland och gissa vem som sitter på den! Jo ingen mindre än jag själv såklart! Första loppet för säsongen är kommen och imorgon ger jag och Strumpan järnet på Scrubs!

Det är ett spännande lopp där vinnaren är nästintill omöjlig att förutse, precis vad som helt skulle kunna hända. Men en sak är säker; jag och Strumpan kommer göra vårt absolut bästa! 

Saker jag ska tänka på:
- Ta ut startvolten ordentligt och inte bli för ivrig fram till startlinjen.
- Hålla ett jämnt och starkt stöd utan att bli för hård och stum.
- Läsa av Strumpan ordentligt i värmningen och lägga på minnet hur hon beter sig innan hon rullar över till galopp.




Publicerat den 2014-05-02 - klockan 10:50:13






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback